Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current Issue
Archives
Indexing
Editorial Team
Ethics statement
Announcements
Submissions
About
About the Journal
Association Journals
Privacy Statement
Digital preservation
Contact
Search
View Journals UPO
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 10 (2018)
No. 10 (2018)
Published:
2018-07-05
Artículos
The Impact of storytelling to enhance thinking skills of primary school students: A contextual study of Saudi Arabia
Mona Saleh Alanazi
1-26
PDF (Inglés) (Español (España))
The research observatory on the massive online open courses: MOOCSERVATORIO®
Antonio Hilario Martín Padilla, Eloy López Meneses, César Bernal Bravo, Esteban Vázquez Cano
27-50
PDF (Inglés) (Español (España))
Understanding empathy in design education
Ricardo López-León, Gabriela Gómez Valdez
51-63
PDF (Inglés) (Español (España))
Estado de la cuestión en Revistas de Educación sobre el éxito profesional
Isabel Cantón Mayo, José Ramón Fernández Díaz
64-90
PDF (Español (España))
Entrepreneurship and Social Work: a comparison between Social Work students and graduates
Pablo Barranco Acosta, Macarena Lozano-Oyola, José Luis Sarasola Sánchez-Serrano
91-107
PDF (INGLÉS) (Español (España))
Evaluación de los contenidos de Ingeniería de Mantenimiento en la formación del Ingeniero Eléctrico en el Instituto Tecnológico de Santo Domingo
Miguel Aybar Mejía, Alfredo Del Castillo Serpa, Armando Díaz Concepción, Leisis Villar Ledo, Julio Cabero-Almenara
108-125
PDF (Español (España))
Teaching in Secondary School before the challenge of emotions: socio-emotional competence of the teacher to educate an active citizenship
Mercedes Llorent-Vaquero, Isotta Mac Fadden, Vicente Llorent-Bedmar
126-140
PDF (INGLÉS) (Español (España))
The SNS-Based E-Learning Model to Provide Smart Solution for E-Learning
Kashif Laeeq, Zulfiqar Ali Memon, Jamsheed Memon
141-152
PDF (Inglés) (Español (España))
Los aprendizajes derivados de la participación en un plan de formación de profesorado universitario novel: relato de una vivencia
Mercedes Luque-Vílchez
153-162
PDF (Español (España))
Perspectivas de los estudiantes sobre la inclusión de videojuegos en el aprendizaje
Ricardo Adán Salas Rueda
163-178
PDF (Español (España))
Factors afecting educational success and continuity among Young people of Moroccan descent in Catalonia (Spain)
Jordi Pàmies Rovira, Marta Bertran Tarrés
179-189
PDF (INGLÉS) (Español (España))
Training needs of the Andalusian teachers on the educational attention to the students with high intellectual capacities
Mª del Carmen Corujo Vélez, Gómez Rodríguez Alicia, Carlos Hervás Gómez
190-210
PDF (INGLÉS) (Español (España))
Investigación biográfica y educación inclusiva. Una innovación docente universitaria de enorme potencial
David Herrera-Pastor
211-231
PDF (Español (España))
Construction of an objective test for measuring academic performance of the students of the Degree in Pedagogy
María Naranjo Crespo, Maria Belando Montoro
232-242
PDF (Inglés) (Español (España))
From Real Class to a Global Network Education In High Academic Achievement International Doctoral Groups [HAAIDG]
Vicent Martines Peres
243-256
PDF (Inglés) (Español (España))
Análisis del sistema de evaluación aplicado a los estudiantes con Altas Capacidades escolarizados en Centros Preferentes
Begoña Galián Nicolás, Mari Paz García Sanz, María Luisa Belmonte Almagro
257-273
PDF (Español (España))
Teachers training for digital inclusion from school 2.0 plan: case study
Verónica Marín Díaz, Sheila Burgos Mellado, Magdalena López-Pérez
274-298
PDF (INGLÉS) (Español (España))
Estudio de las emociones, el aprendizaje autorregulado y la motivación en un curso SPOC
Arantzazu Lopez de la Serna, Carlos Castaño Garrido
299-316
PDF (Español (España))
The digital competence of the future teacher: bibliometric analysis of scientific productivity indexed in Scopus
Antonio-Manuel Rodríguez-García, María Pilar Cáceres Reche, Santiago Alonso García
317-333
PDF (Inglés) (Español (España))
Análisis de los resultados del Índice Sintético de la Calidad Educativa (ISCE) 2017 de las Secretarías de Educación Certificadas de Colombia
Jorge Enrique Díaz Pinzón
334-344
PDF (Español (España))
Arquitectura de un objeto virtual de aprendizaje en un ambiente de realidad aumentada para la escritura de artículos científicos en la Universidad
Nancy Edith Ochoa, Javier Augusto Ríos Suarez, Laura Esperanza Galvez Garcia, Helio Henry Ramírez Arévalo
345-365
PDF (Español (España))
The role of social relations in the making of a doctoral thesis
Laura Colombo
366-378
PDF (Inglés) (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
JCR
scopus
4.9
2023
CiteScore
81st percentile
Powered by
fecyt
latindex
erihplus
redes
mapa
Current Issue