Popular music: ethno-decolonising narrative
DOI:
https://doi.org/10.46661/ccselap-14302Downloads
References
Escudero, M. (2014). El “Día de Reyes” de Federico Mialhe: La importancia del grabado para el estudio de la iconografía musical cubana decimonónica. México: Cuadernos de iconografía Musical. Universidad Autónoma de México.
Figueroa, A. (1992). Identidad étnica y Persistencia Cultural. Un estudio de la sociedad y de la cultura de los yaquis y de los mayos. (Tesis presentada en la opción de Doctor en Ciencias Sociales) Colegio de México, Centro de Estudios Sociológicos. Recuperado de https://www.proquest.com/openview/d2e34069f13bc0911a5fbcf6af39da82/1?pq- origsite=gscholar&cbl=18750&diss=y.
González, R. (2012). Contradanzas y latigazos. La Habana: Editorial Letras Cubanas.
Guanche, J. (1983). Procesos etnoculturales de Cuba. La Habana: Editorial Letras Cubanas.
Ortiz F. (1937). La fiesta afrocubana del Día de Reyes. La Habana: Editorial Ciencias Sociales.
Valdez, G. (1842). Bando de gobernación y Policía de la Isla de Cuba. La Habana: Imprenta de gobierno por SM.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Inaury Portuondo Cárdenas

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
This licence allows third parties to share (copy and redistribute the material in any medium or format) and adapt (remix, transform and create from the material for any purpose, including commercial purposes), provided that authorship and first publication in this journal (The Journal, DOI of the work) is acknowledged, a link to the licence is provided, and it is stated whether changes have been made to the work.