Educational workshops for the development of socio‐emotional competences: a study in contexts of social vulnerability
I Mac Fadden, JG Galán, EO Olmedo. Accessibility of vulnerability Groups: from ICTS to Emotions, 71-80, Dykinson, (2021).
I Mac Fadden, JG Galán, EO Olmedo. Accessibility of vulnerability Groups: from ICTS to Emotions, 71-80, Dykinson, (2021).
I Mac-Fadden, EL Meneses, JLS Sánchez-Serrano, JG Galán. Ediciones Octaedro, 2021
La marginalidad avanzada para el desarrollo sostenible de la ciudadanía global
O Cutrín, S Kulis, L Maneiro, I MacFadden, MP Navas, D Alarcón, …Psychosocial intervention 30 (3), 113-122, (2021), Q1
Effectiveness of the Mantente REAL program for preventing alcohol use in Spanish adolescents
I Mac Fadden, M Santana, E Vázquez-Cano, E López-Meneses. Quality & Quantity 55 (1), 275-293, (2021).
A science mapping analysis of ‘marginality, stigmatization and social cohesion’in WoS (1963–2019)
MacFadden, Isotta, EDITORA, International Journal of Environmental Research and Public Health, 17 (22), 2021, Q2
Bravo Villa, Ninosca; Del Pino Espejo, María José; Zavala Valdebenito, Jeniffer y Peña Testa, Claudia Leticia. Revista Notas Históricas y Geográficas, número, 28 Enero – Junio, 2022: pp. 411 – 428.
Lázaro-Pérez, C., Martínez-López, J. A., Gómez-Galán, J. y Del Pino Espejo, M. J. (2021). Revista Latina de Comunicación Social, 79, 357- 380. https://www.doi.org/10.4185/RLCS-2021-1530
Martin P, Obioha CU, Villalba K, Del Pino Espejo MJ, Curtis D, Padron- Monedero A. (2022). A population-based study. Women.
Del Pino Espejo, M. J, Sánchez-Tovar, L., Soto Arango, D. E., & Villalba, K. (2021). Revista Historia de la Educación Latinoamericana, 23(37). https://doi.org/10.19053/01227238.13960
Del Pino Espejo, MJ y Villalba, K. Coordinación del número de la revista Rhela Revista Historia de la Educación Latinoamericana Vol. 23 nº 37, (2021) (Ejemplar dedicado a: María Angélica Idrobo). ISSN 0122-7238. https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8258667